utorok 16. júla 2019

V "hadí kůži" // It skirt... snake print


Zdravím dámy,

jak jste na tom se zvířecími vzory?

Já je dlouhou dobu vnímala jako vzor, který je už moc sexy vzhledem k mé osobnosti. Speciálně leopard. Ale čím jsem starší, tím víc se cítím žensky (ne jako holčička, proč asi?) a začínám inklinovat k těmhle ryze ženským potiskům. Začalo to drobnostmi: sponkou, šátkem, boty teda ještě nemám... ale najednou jsem stála před touhle sukní a věděla, že bude moje!

Vtom momentě jsem si uvědomila, že už jednu sukni s hadím vzorem mám (tak 20 let a mohli jste ji vidět v jednom z předcházejících postů) a že to je přesně ten můj zvířecí vzor... to asi to o mně něco vypovídá... nejsem žádná šelma, spíš hadí žena X;)

Tu sukni jsem si koupila v lednu a stihla vám ji už představit v kombinaci s kožíškem a béžovými kozačkami. Přes jaro jsem na ní neměla moc náladu, ale teď v létě ji už zase oblékám často a je to na ní celkem znát. Přiznám se, nebyla moc drahá, není to žádné hedvábí, tak ale na druhou stranu, viskóza je přírodní materiál taky a já jako správná osobní stylistka musím znát triky jak na tenhle materiál. Tahle tkaná verze viskózy má tu výhodu, že jí jde lehce odžmolkovat. Žiletku na to ale vážně nedoporučuji, ruční odžmolkovač na baterie (který seženete už v každém elektro obchodu) je rozhodně jednodušší i bezpečnější volba (koukněte na moje výběry na instagramu).

A jak tu sukni aktuálně kombinuji? Tady jsou mé nejčastější letní kombinace...

... s nádechem boho stylu (sukně -H&M, lněné tričko s knoflíčky - H&M, háčkovaná kabelka - MANGO, espadrilky na klínku - koupené v SALAMANDRU, brýle - MANGO, řetízek s mušličkami - C&A).




... městská turistka (sukně - H&M, bavlněné tričko s nápisem - BERSHKA, kožená cross body kabelka - no name, tenisky - CONVERSE, brýle - GINO ROSSI, kožený křivák - MANGO)





... na večeři s přáteli (sukně - H&M, jednoduché tričko z lnu - H&M, kabelka - GINO ROSSI, sandály na podpatku - SACHA LONDON, brýle - GINO ROSSI, řetízky - jako obvykle... Tiffany, AG šperky, Amazing Jewelry)




A pokud se budete pídit po podobných kouscích, klidně dejte vědět, ráda dám tipy... tak zas příště X;o)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára