piatok 15. marca 2019

Béžové kozačky... trend nebo stylová záležitost?


Zdravím dámy,

loňskou zimu jsem si pořídila tři páry kozaček, ups... samozřejmě, že každé úplně jiné a všechny je pořád nosím, ale při placení těch posledních (ve slevě na konci sezóny) jsem si "nekompromisně" říkala, že s nimi vystačím celou příští zimní sezónu.
No jo, to bych se ale nemohla už na podzim vzhlídnout v béžových odstínech, které aktuálně plní módní časopisy, instagram,... a mimochodem lichotí i obličeji 40+. Fakt jsem se i snažila si je nekoupit, dvakrát jsem od nich odešla, že je nepotřebuji... ale když je zlevnili a já měla v hlavě pořád několik kombinací s čím je oblíknout, tak jsem podlehla... a udělala jsem (si) dobře.

Posuďte sami. Budu se z nich těšit jen jednu sezónu nebo je budu nosit do roztrhání?
Dostáváme se tak k témě tohoto postu... styl versus trendy. Tak to jsem si teď zavařila... ok, začnu zlehka...



Teď je hodně trendy si najít svůj styl a být zodpovědná nejenom k sobě, své rodině ale i planetě... v jazyku matky, manželky, stylistky to zní asi takhle: užívat si ale neplýtvat, užívat s rozumem... ano, sleduji trendy, ale vybírám si to co mi sluší a z čeho se můžu těšit déle než jednu sezónu, proto mně vždy zajímá z čeho je oblečení vyrobeno a přírodní materiály to u mně/nás vyhrávají... takže co se týče bot a kabelek kůže převládá. Je dražší ale mnohem déle vydrží a pokud jsem ochotna ty peníze utratit doufám, že je utahám na sto způsobů.



A proč jsem tak ujetá na kozačky? Cítím se v nich lépe než v lodičkách, umím v nich lépe balancovat. Je to teda i díky silnějším podpatkům, které mi už ale tak hezké na klasických lodičkách nepřijdou, nebo alespoň ne na mé petit velikosti. Takže lodičky výjimečně, kozačky skoro pořád. To jsem já, to je můj styl.






° béžové kozačky - BAŤA
° béžová, kulatá kabelka - GINO ROSSI
° vínová crossbody kabelka - PIERRE CARDIN
° vínové kalhoty - RESERVED
° světlé, žakárové kalhoty - H&M
° sukně s třásněmi - C&A
° sukně snakeskin potisk - H&M
° světlý kašmírový pulovr s rolákem - IN CASHMERE
° rolák snakeskin potisk - H&M
° světlý, volný pulovr s uzlem - MISSGUIDED
° kožíšek - STRADIVARIUS
° kožešinová šála - F&F
° kožený, vázací pásek - MANGO outlet
° kašmírové rukavičky - PORTOLANO
° prsteny - PANDORA
° řetízek - AMAZING JEWELRY
° přívěšek srdíčko - TIFFANY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára