piatok 27. októbra 2017

Babie leto // Indian summer


Zdravím dámy,

po rýchlom rozjazde môjho návratu do práce som musela zase pribrzdiť. 
Našťastie dôvody sú pozitívne, akurát mi nedovolia si vziať ani deň voľna aby som sa zrelaxovala v  práci. Aktuálne fungujem  12hodín, 7 dní v týždni ako osobná asistentka nášmu Hrdinovi, aby sa čo najrýchlejšie dostal do formy a mohol domov kde mám v pláne mu pripravovať to čo si jeho jazýček zažiada, lebo nemocničná strava nemôže chutiť nikomu...

... no než som stihla odklepnúť predchádzajúce riadky, situácia sa zmenila a ja som v nemocni nežiadúca bacilonosička. Ja už som doma a "opatrovníctvo" si od dnes "užíva" manžel.

Tak ale o tom som sa ani nechcela rozpisovať, chcela som len zkonštatovať, že ten september bol na počasie mizerný, zato október slniečkom a príjemnými teplotami nešetril (ja som na to len pozerala z okna) a preto som ešte do dnešného dňa chodila s holými členkami (kotníkmi) a do práce by som opäť vyrazila v tejto obľúbenej blúzke aby som tento outfit post doplnila ešte o jednu inšpiráciu so sukňou, tak niekedy nabudúce... Tak mi dajte vedieť, ktorá nohavicová kombinácia sa vám páči. Díky! 








# bodkovaná blúzka s volánmi na rukávoch H&M 
# rotrhané džínsy C&A // biele džínsy PROMOD
# červené, lakované lodičky ZARA // svetlorúžové mokasínz OJJU
# khaki parka C&A // džínsová bunda PROMOD
# čierno-červená kabelka DvF// svetlošedá kabelka La Farfalla
# náramky Le Petit Delice 
# hodinky DKNY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára