štvrtok 28. septembra 2017

No picture, please!


Pred časom som si myslela, že už sem nenaťukám ani riadok... nie to, že by sa mi podarilo zachytiť pár záberov nášho Hrdiny, ktoré by sa podobali jeho chuligánstvám pred dňom D a ja by som mala chuť vám ich ešte ukázať.

Je celkom náročné (teda hlavne psychicky) dostať tohto pacienta z postele, aby mi pomohol s raňajkami. Na čerstvý vzduch ho dostaneme len prísľubom novej hračky, lsťou alebo "násilným odvlečením" (to už je náročnejšie aj fyziky). Väčšinou odchádza hneď späť, v lepších prípadoch sedí naštvane na lavičke.
Teraz, s príchodom jesene a slabým prísunom slnečnej energie (na ktorú ja fungujem), sa ho snažím v takýto jasný deň udržať vonku čo to dá. A mala som aj šťastie, že v terapeutickej záhrade nikto nebol, lebo to bola dôležitá podmienka jeho pobytu na detskom ihrisku.
Najprv sme hrali ping-pong a keď ho to omrzelo, tak si sadol na lavičku a mňa nenapadlo nič iné ako ho začať fotiť. Chvíľu mu trvalo, než pochopil, že na neho číham a len čo trochu vykukne, tak mačkám spúšť. To ho tak popudilo, až vyskočil a začal ma naháňať, takúto akciu som od neho dlho nezažila, tak som cvakala a uskakovala pred ním. Samozrejme to skončilo pádom, koleno ale zostalo bez odretia a máme iba zelené tepláky. To by nás doktorka asi nepochválila, keby sa vrátime s rozbitým kolenom pri našom krvnom obraze 🙆





#bomber (bunda)- ZARA
#kockovaná košeľa - H&M (tá sa v nemocnici fakt hodí, nie je to len imidžovka)
#tepláky - RESERVED
#tenisky - TOMMY HILFIGER
#šiltovka - licencia MARWELL (od tatinka)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára