pondelok 9. apríla 2018

Móda je hra... a já se ní bavím!


Jsem zase tady a zdravím vás dámy! Ne, že by v zimě nebylo co fotit, jen neměl kdo a pokud se už někdo našel, tak už byla tma... logisticky jsem to neuměla se svým hrdinou-mazlíkem vymyslet.

Návrat z nemocnice před Vánocemi byl super ale o to větší pozor jsme si museli dávat doma aby jsme fungovali bez "bacilů" a mohli pokračovat v hlavní léčbě bez zdržení, takže skoro bez návštěv malých a velkých lidí. Mrazivé počasí nám taky nedopřálo procházky, ale co... už je tu jaro, nejen podle data v kalendáři ale i sluníčka a už i teplota venku (a nám i nálada) stoupá.


Konečně jsem taky nabrala odvahu a oslovila jednu maminku na focení outfitů, která svým ohromným foťákem dokumentovala akci v rodinném centru kde jsem dělala styling poradenství. A takhle dopadlo naše první focení, já jsem tedy s výsledkem víc než spokojená.

Vtipné na tom je, že v momentě kdy se rozhodnete svým "blogováním" neobtěžovat rodinu, tak o to nejvíc stojí! Nestěžuji si, já jsem šťastná, že se můj kluk po dlouhé době nechal se mnou zvěčnit a to jsem ho musela odhánět aby aspoň foto detailů bylo bez něj.





A teď něco o tom co mám na sobě a proč?
I když se v posledních měsících nemůžu věnovat osobnímu stylingu tak, jak bych si přála, přehled o tom co se v módě děje mít chci a je to vlastně taky můj relax a inspirace (která občas tedy přechází do "instaprokrastinace")
Samozřejmě, že se na mně valí hodně fotek #GUCCI! No jo, líbí se mi to, ale můj rozpočet na to nestačí, tak co s tím? Zamáčknout slzu a upadnout do deprese?!? Koupit si fejky? NEE... Je to inspirace a já ji mám podvědomě pořád v hlavě... pak si "jdu" něco koupit a připadám si hodně kreativně když z toho vyskládám něco podobného jako "dnes". Pak se na to kouknu "objektivním" okem a už chápu...

° Červenou kabelku jsem hledala celkem dlouho, takže tahle crossbody VAGABOND mě nadchla, dá se využít i jako "slezinka" (tak ji nazvala moje puberťačka X:))) a to je další "povinná výbava fashion victim" pro aktuální módní sezónu. Další bonus v ní vidím, že se dá využít i jako psaníčko (o tom ale jindy).

° Triko s logem je teď taky IN a tohle je ještě #localdesign GIRLSWITHOUTCLOTHES a to se taky počítá X;)

° Pásek je z celého outfitu nejmíň zajímavý, ale inspirace je taky jasná, výraznější spona oblého tvaru... a ten uvidíte i na českých/slovenských blogerkách.

° Bílé tenisky s výraznou aplikací (ananasem) mně zaujali už minulý rok, takže když jsem dospěla k názoru, že k mým různým plátěnkám potřebuji teplejší - koženou alternativu, tyhle SKECHERS s velkými kytkami byly jasná volba. No jó a květinové vzory teď taky letí...

Tak co myslíte, je tohle inspirace nebo kopírování?



Skoro jsem zapomněla, roztrhané džíny a červená bunda (detská) jsou C&A.
A kdyby jste náhodou nevěděli, které kousky od GUCCI mně okouzlili, tak tady je pro jistotu máte:

foto: Petra VLÁŠKOVÁ
Tak brzy na viděnou X:)
M.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára