sobota 28. apríla 2018

Můj sprchový rituál // My shower's routine


Zdravím dámy,

tak a máme to tady, můj první "krásny post" X;o)
Uveřejňování trvalo déle než jsem předpokládala, ale nakonec se povedlo... doufám...
Je mi už chvíli čtyřicet let, mám dvě děti, nestíhám, pořád ale chci vypadat "koukatelně" a mít sametovou pokožku na dotek (když už se té celulitídky ne a né zbavit X:-(

Hned na začátek, jsem sprchový typ, ne vanový. A taky nejsem úplně ten typ co by se každý den mazal tělovým mlékem či krémem, dost mně to nebaví... mám radši když to udělá někdo za mně X;)
Většinou se sprchuji ráno a potřebuji se nastartovat do nového dne, nejradši mám proto citrusové vůně. A jednou v drogerii DM jsem objevila tento kelímek...


LEMONGRASS, teda citrónová tráva... voněl mi a byl to olejový, tělový peeling s mořskou solí, já z něho byla nadšená! Vyšla jsem ze sprchy, hodila na sebe župan a byla jsem happy jak se to všechno krásně vpíjí do mé pokožky. Občas se ale stalo, že jsem někde na těle měla drobnou ranku a pak mně ta mořská sůl pěkně vyštípala.
Pak, bylo to před Vánocemi, jsem na mém oblíbeném blogu objevila slevu na kosmetiku Pure Fiji a tam měli hromadu cukrových peelingů s kokosovým olejem v různých exotických vůních a já si neuměla vybrat, tak jsem si objednala pár vzorků a byla nadšená...


Nicméně, cena uvedených zázraků není úplně příznivá, tak jsem hledala alternativu. Zkusila jsem peelingy od DERMACOLU, taky něco z BIOOO (made in Poland). Všechny ale měli na mně divnou, rosoloidnou konzistenci a tá mi nevyhovovala. Tak jsem hledala dál a opět v drogerii DM objevila sprchové oleje SALOOS. Není to taková pecka jako peeling  ale když pospícháte, tak pro mně není nic lepšího... Nejradši mám Rakytník-Orange, Granátové jablko a Grep. Mají ale celkem v malém balení, takže jsem si je začala objednávat z BIOOO, kde mají v nabídce větší balení
A opět objevila další zázrak, holící olej SATÉN opět od Saloos... nedělá mi žádné podráždění, neuveřitelné!!!


Ale hledání správného cukrového peelingu za rozumnou cenu mně neopouštělo... Né, že bych RITUALS neznala, jenomže do minulého jara jsem ho víc vnímala jako obchod s voňavými svíčkami a interiérovými vůněmi. No ale jejich loňská, letní limitka EXPRESS YOUR SOUL mně uhranula (dokonce jsem si ji nakoupila do zásoby) a má i tu správnou konzistenci... láska po první sprše X;o)


Loňskou, letní edici ale už neseženu, tak jsem již vyzkoušela RITUALS OF SAKURA (není špatná) a nakonec teď nejvíc používám HAPPY BUDHA. V obchodech už mají novou, letní limitovanou edici THE RITUAL OF BANYU, hóóódně unisex a je s mořskou solí, takže já zůstavám u svého Budhy.
A takhle ten úžasný cukrouš vypadá...


A mají ho i v cestovním balení v kombinaci se sprchovým olejem, pěnou a mlékem... co se mi teď fakt hodí, protože za pár hodin letím směr Miláno. Už mám tedy zabalen peeling i olej (takže bude i testovačka X;) a děti teď frčí v sprchových pěnách, tak ta se určitě neztratí. No a s tělovým mlékem se uvidí, snad se někdo najde...


Těším se příště!

PS: Po dvou prodloužených víkendech s cestovní sadou od Rituals je čas na zhodnocení...
Sprchový peeling i olejíček nejsou až také pecky jak bych si přála. V sprchovém oleji je jedna přísada, která mi vůní připomíná sprchový olej od Nivei, který mi bohužel nevoní ale jinak moje pokožka byla po jeho použití v pohodě a neměla jsem pocit, že je nutná další péče v podobě mazání. Co se týče sprchového peelingu, jeho konzistence není zdaleka tak dokonalá jako toho cukrového z kelímku. Byl velmi podobný jako jiné běžné sprchové peelingy.
Tolik hlášení z cest! X;)

2 komentáre:

  1. Saténový holící olej používám také a plně s tebou souhlasím! :-) Také jsem z něj nadšená.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak super, že vtom nejsem sama X;)
      Můžu se zeptat, kde ho kupuješ?
      Dík!

      Odstrániť