pondelok 23. apríla 2018

Pruhy kam se podíváš...


Zdravím dámy,

na Instagramu jsem slíbila "beauty post" o své rychlo-sprchovací rutině, která nevysušuje mojí pokožku, ale pořád ho nemám hotovej... no jo, moje prvotina X;)

"Fashion posty" umím popsat rychleji, takže ho tady máte.
Je to jednoduchá kombinace v casual stylu, ve které můžu být celý den... džíny, triko, sako - nuda, nuda a zase nuda, nebo ne? 
Tak ale, to sako není až taká nuda, že? Proto ho kombinuji s jednoduchým trikem na tělo a džínami. Ledvinka je už trochu frajeřinka, ale mně to tak vyhovuje a na klíče, peněženku a mobil mi stačí. A můžu vyrazit ven, teda přesněji sednout do auta...

° ráno k doktorovi nebo po úřadech, popřípadě na schůzku s kamarádkou.

° po obědě vyzvednout dítě ve školce nebo u chůvy a jelikož nesnáším se pořád vyzouvat a nazouvat do bot, tak jsou tyhle "bačkory" pro mně ideální. Pokud jste se ale v tomhle typu bot nevzhlédly, tak tenisky jsou moje další volba a ty co jsem měla v minulém příspěvku jsou skvělé i k tomuto outfitu.
Jak uvidíte dál, tak to zvládám i na hřišti kde syn potřebuje občas drobnou asistenci a byla to pohoda, teda pokud neplánujete hrabání se v pískovišti (tam si moje děti ale museli vyhrát vždy sami, já a písek nejsme kamarádi).

° a večeři mimo domov bych zvládla takhle taky. No, možná bych si obula asi podpadky a dala jiný vršek, například s krajkou na zádech, nebo mašlí...








foto: Petra VLÁŠKOVÁ

- pruhované sako - MOHITO
- skinny džíny - RESERVED
- triko/nátělník - CAMAIEU
- boty slippers - ESPRIT
- kabelka/ledvinka - VAGABOND
- brýle - MANGO
- řetízek s klíčky - TIFFANY, prstýnky - PANDORA, hodinky - CALVIN KLEIN

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára