nedeľa 27. novembra 2016

Zo života stylistky...



Dni sa ešte stále zkracujú a s našim zabehnutým, rodinným tempom nie som schopná čokoľvek s bambulákmi nafotiť za denného svetla, takže to nevidím na poriadny outfit post skoro do vianoc...

Mohlo by sa teda zdať, že "fashion" oblasť teraz zanedbávam, ale nie je to tak!

Usmialo sa na mňa totiž "styling" slniečko a pošťastilo sa mi spolupracovať na dvoch magazínoch pre obchodné centrá a k tomu každú stredu v tomto mesiaci pôsobím ako osobná stylistka v OC Central Kladno. Máte teda poslednú možnosť a túto stredu 30.11. využiť služieb stylistiek zdarma X;)

Okrem toho som sa pustila do ďalšieho dekorovania nášho rodinného hniezda, takže mám tu najúžasnejšiu spálňu kde by som najradšej trávila celý deň X:)
K tomu som konečne dokončila aj detskú izbu a dokonca mám komplet hotovú aj vianočnú výzdobu, čo sa mi stihnúť na prvý adventný víkend ešte nepodarilo!

A posledná vec, ktorá ma ako stylistku veľmi teší je, že sme s mojou talentovanou sestrenicou vytvorili krásne logo na moje vizitky a dárkové poukazy.

...už sa nemôžem dočkať až vám to tu všetko postupne ukážem, tak aspoň malá ochutnávka z mojeho pôsobenia v Kladne z akcie MÓDA NÁS BAVÍ.

Premena 14-ročnej Simonky (outfit do školy) a manažerky Šárky (šaty do práce)



# šaty, kabát, kabelka, rukavice - RESERVED
# legíny koženého vzhľadu - C&A
# čižmičky - BAŤA (oboje)
# metalická listová obálka - Diane von Furstenberg
(za šipkou varianta na večer, len legíny vymeniť za čierne silonky)


# rúžový bomber, náhrdelník (choker) - TALLY WEIL
# zavinovacie šaty - HOUSE
# kabelka, náramky - MOHITO
# tenisky - C&A alebo CONVERSE

A ďakujem ALENE TARANENKO, že sa v Kladne perfekne dopĺňame a samozrejme za foto X:)
A ešte väčšie ďakujem za dôveru od celého týmu BACKSTAGE!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára