piatok 28. októbra 2016

Sugar Skull a DIY kvetinová čelenka


Tak na poslednú chvíľu, ale stihla som to... kostými na Halloween mám nafotené a šup s nimi na blog!
Naozaj teda nechápem, ako mamablogerky môžu chodiť do práce na plný úväzok a stíhať aj písať, fotiť, tvoriť, variť a piecť?!?
Ja som bola tri dni "na brigáde" a nestíham, nestíham, nestíham!!!
Dosť lamentovania (veď si to fakt užívam X;-))) a späť k dnešnému kostýmu.

Začalo to touto čelenkou, ktorú sme objavili v Claire´s.  A hneď nás napadlo, že tohtoročný kostým na Halloween oslavu v škole bude v štýle Sugar Skull. Všetko, až na tú čelenku sme už doma mali a aby sme to nemali také jednoduché, dohodli sme sa, že ozdobu do vlasov vyrobíme vlastnoručne (btw. tá v Claire´s stála skoro štyri stovky). Doma sme vyhrabali kúsky krajky a drôtiky, dokúpili čelenku a umelé kvety a pustili sa do práce... návod nájdete dole.





# čelenka - DIY
# tričko s hviezdou - C&A (staré)
# koženková sukňa - MANGO (suvenýr z Barcelony)
# vínové silonky - CALZEDONIA
# motorkárske čižmy - GEOX (Outlet Pandorf)
# vejár - darček z prázdnin od susedky

° F&F čelenka 

° zbytky krajky som omotala cez čelenku

° umelé kvety sú dofarbené fixkou 

° drôtiky (odkladám si ich pri rozbaľovaní hračiek) som prevliekla cez stred kvetu, omotala okolo čelenky a tým aj zaistila závoj k čelenke...

... a HOTOVO!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára