streda 8. júna 2016

Ja a Maxišaty // Me & Maxi Dress


Zdravím dámy,
dnes opäť ochutnávka z môjho šatníka... maxišaty na mojej ani nie 160cm postave doplnené koženou bundou, väčšími náušnicami a topánkami na klínku.
Leto zľahka vystrkuje rožky, tak prečo si už neobliecť letné šaty v boho štýle a aby som sa necítila príliš odhalená, šup na ne krivák... dohromady to vyzerá uvoľnene, čo myslíte? (Ja viem, že to nie je ten pravý, motorkársky krivák, ale až taká veľká rockerka nie som.) Aby mi šaty nezmenšovali postavu je dôležité aby boli až na zem, aj dlhšie ak plánujete k nim obuť podpätky, ktoré nás opticky tiež predĺžia (to je jasná vec).
Kam som takto vyrazila? Najprv na týždenný nákup do potravím, kde pri chladiacich pultoch ja fakt mrznem, takže bunda má aj praktický význam. Potom pre bambulákov a hurá do parku či na ihrisko (tu už samozrejme zhadzujem bundu, ale aj topánky X;-). A na večeri by ste si tiež "neutreli hanbu", stačí vymeniť topánky a kabelku za večernejšie modely.






° šaty - C&A (starééé)
° kožená bunda - MANGO (starááá)
° "slameňáky" alias espadrilky na klínovom podpätku - zo SALAMANDRU (rok staré)
° tote kabelka - DvF
° výrazné náušnice - bižutéria

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára