pondelok 13. júna 2016

I want to ride my bicycle...


Musím sa priznať, že bicyklovanie v posledných rokoch nie je moja doména, ale manžel to miluje... je teda jasné, že o komplet vybavenie na tento šport sa stará on a ja sa "veziem". Keď teda vyhodnotil, že Gumkáč už vyrástol zo zdedeného biku a treba mu nový, nechala som všetko na neho. Dokonca sa mi ani veľmi nechcelo s nimi na nákup do cykloobchodu, ale nechala som sa ukecať a... bola som v siedmom nebi keď ma priviedli do kamennej predajne obchodu cyklospeciality.cz. Obchod s tak úžasnými doplňkami k bicyklom (prilby NUTCASE, zvončeky DING-DONG), že som až sama zatúžila po mestskej variante s prúteným košíkom a štýlovým zvončekom... veď posúďte sami aké poklady majú na webe.

V prvej koláži je zakomponovaná naša srdcovka "kolo roku 2016" BELTER od Early Rider. Nielen, že je to "dizajnovka" (vyhral Red Dot Product Design Award 2013), ale váži len niečo málo cez 5,6kg, čo ho radí medzi najľahšie, sériovo vyrábané detské bicykle na svete.
Neprešlo ale odborným pohľadom nášho minicyklistu X:o(


Vybral si ale tento oranžový AMULET MINI 16 LITE, čo je česká značka a stojí polovičku Beltru. Váha bicyklu je necelých 8kg. Kto ale povedal, že k nemu nemôže mať helmu a zvonček z cyklospecialy.cz?!?X;-)))


Tekvička má už svoj tyrkysový SPECIALIZED tretiu sezónu, ale už dlhšiu dobu je nešťastná zo svojej "miminkovskej" prilby. Dohodli sme sa teda, že tú starú predáme a za vydražené peniažky a vreckové si môže kúpiť novú, tak uvidíme akú si vyberie... zvonček bude bonus, ale pššš.


... a keď už som sa rozbehla s tými kolážami, tak tu je môj wish list!
Miesto sobotného, ranného behania vysadnem na túto krásu a hurá na farmárske trhy X;=)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára