piatok 17. júna 2016

Malý morský vlk // A little sea dog


To počasie je stále akési nevyspytateľné a nielen to!
Vždy sa veľmi teším, že po troch zmrznutých pre mňa už definitívne začína leto a oni sa tie mraky na tej oblohe stále tak divne prevaľujú a ja nikdy neviem čo sa z toho vykľuje. Ani tie nórske weby (rozumej tie o počasí) nepomáhajú.

Keď sa k tomu ešte začnú po bambulákoch prevaľovať divné choroby ako tajuplné horúčky, ktoré ako prídu, tak bez akéhokoľvek môjho zásahu za tri hodiny odídu a takto sa to opakuje týždeň. Na potvoru, presne ten týždeň, keď je Tekvička v škole v prírode a ja plánujem výlet s Námorníkom smer Slovensko aby som potešila starých rodičov a zrekreovala sa dlhými kávičkami s kamarátkami.
Potom čo sa tri dni neobjavili teploty a ja som Námorníka "vrátila" do škôlky, volajú mi z družiny, že Tekvičke je na omdletie... X8'o(((
Ja som z týchto "letných" chorôb už tiež na prášky... nielen, že som nevidela svoje slovenské kamarátky ale ešte k tomu som musela zrušiť plánovanú, rodinnú, narodeninovú plavbu parníkom pre svojho už päťročného morského vĺčika!

PS: Na dnes sme mali dohodnutú oslavu na Dopravnom ihrisku... A viete čo? PRŠÍÍÍ!!! Tak zase nič...







Kto mi prispeje na jachtu?


° neprefúkavá bunda s kapucňou a reflexnými prvkami - TCHIBO 
° pruhovaná mikina - LINDEX
° nohavice - NEXT (zo sekáča)
° mokasíny na suchý zips - PRIMIGY (Fashion Aréna Outlet)
° okuliare "pilotky" - H&M
° kapitánska čapica - suvenír z Chorvatska

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára