utorok 15. marca 2016

Dievčenská narodeninová párty // Girl's birthday party


Tekvička má neuveritelných deväť rokov a to sa nemohlo obísť bez oslavy s kamarátkami. Minulý rok to bola oslava v maskách kde si užila svoj kostým Elsy z Ľadového kráľovstva.

Tento rok chcela oslavu opäť doma (fakt, fakt náročné... ale čo by som pre ňu neurobila X:-*).
Najťažšie asi bolo vymyslieť tému oslavy... premýšľali sme premýšľali a napadla nás rýdzo dievčenská párty s účesmi na prianie. Pamätala som si, že niekde na facebooku, aha tu-tu-tu som videla stránku, kde pani Veronika svojimi šikovnými rukami čaruje tieto krásne vlasové kreácie.
Bolo rozhodnuté, tento rok nepadnú peniaze za vymazlenú tortu (z ktorej obvykle polovička skončí v koši), ale za pani Veroniku a dievčatám nový účes vydrží aj niekoľko dní!
Boli sme nadšené a začali organizovať... ja som zabezpečila jemnú výzdobu (balóniky, konfety,...), ľahké občerstvenie (ovocie, keksíky, tyčinky, krekry ala chlebíčky, džusíky) a vlastnoručne uplácanú čokoládovú tortu s "ohňostrojom" (rozumej prskavkovou sviečkou). Pumpkin sama naplánovala program plný hier s knihou "50 veselých her na dětskou oslavu", ktorý som ja ešte doplnila o nápad aby si slečny vyrobili vlastné škrabošky s pierkami a trblietkami. Hudbu sme mali namixovanú už z minulého roku od tatinka, tak už len aby nechýbali gratulantky.
Samozrejme, že kámošky dorazili a párty sa vydarila... Veronika splietala rôzne copíky počas celej oslavy (viac než tri hodiny - fakt má môj obdiv), bola milá, dievčatá aj z "kaderníckej" stoličky boli súčasťou hier a nezabudla ani na darček pre Tekvičku. Nadšenie z nápadu na dievčenskú oslavu s účesmi na prianie aj po oslave trvá a ja nemôžem inak len Účesy pro holčičky VERONIKA všetkým malým slečnám (a ich maminkám) doporučiť!



Ešte bonusový účes, lebo "čierna diera" by spánok rozhodne nevydržala (fotené po 3 nociach).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára