streda 24. februára 2016

Bunda do škôlky // Jacket for Kindergarten



 Asi to máme všetci tak, že do škôlky, špeciálne na von dávame bambulákom staršie, zdedené či sekáčové oblečenie, jednoducho také čo nás nestálo "majlant".
Minulý rok tento cirkusant v novej bunde do škôlky prišiel, ale na záhradu mal model čo nosil už tretiu sezónu... takže je pochopitelné, že tento rok sa do nej už "nenasúkal".
Bundu má ešte jednu, na lyžovanie, no teda skôr by som to nazvala na aktivity spojené so snehom, ale je svetlejšia a blato by z nej išlo dolu fakt zle... kuk na ňu tutaj.
Pred zimou bolo teda jasné, že bude potreba nejakú bundu zohnať, ideálne v sekáči alebo na burze detského ošatenia, lebo tá parádna, minuloročná vyzerá trochu ako kabátik, takže si ju stále nechávame na "lepšie" príležitosti... tu - tu - tu je o nej krátke info.
Keďže som už ale chodila do práce, sekáče sa mi vo voľnom čase obiehať nechcelo a burzu som jednoducho nestihla... natrafila som našťastie v C&A na plošnú zľavu na detské oblečenie a ukoristila túto prešívanú bundu s falošnou vnútornou vložkou, odnímateľnou kožušinkou a dokonca má aj reflexné prvky za nejakých 560,- Kč... nakoniec ju ťaháme stále, lebo sa dá super kombinovať a podľa mňa vyzerá fakt skvelo!!!
S džínsami, s chinos nohavicami a aj tepláky s ňou vyzerajú o úroveň lepšie... má len jednu chybu - je krátka a sneh sa tak dostane až pod "spoďáry" (viz. posledné foto X:o)))
Našťastie všetky otepľovačky máme na traky!




° bunda - C&A
° džínsy - C&A
° "baranica" - TESCO
° topánky - farmárky - TIMBERLAND (teraz kúpite so 70% zľavou v kamenných obchodoch)


° bunda - C&A
° nohavice chinos - RESERVED (teraz v zľave)
° čapica s mimoňmi - C&A
° topánky na suchý zip s Goretexom - ECCO (z outletu)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára