streda 13. januára 2016

Outfit do divadla // Outfit for theatre


Ako som už v doporučeniach na vianočné darčeky písala, v jednej z obálok pod stromčekom Tekvička (a samozrejme aj ja) objavila lístoky na balet Louskáček a myšák Plyšák do Národního divadla.
Lístky som kupovala ešte pred premiérou, takže som bola veľmi sklamaná svojím výberom po prečítaní rôznych recenzií na predstavenie... nakoniec sme boli obidve milo prekvapené a balet sme si naozaj užili X:-)))
A ak vás zaujíma môj laický názor na tento, po novom poňatý vianočný príbeh s Tekvičkinými pripomienkami, čoskoro ho nájdete na blogu.

S outfitom sme si ťažkú hlavu nerobili, otestovali sme ho už na Vianoce a aj Silvestra... len namiesto čiernych pančucháč (CALZEDONIA) mala čierne podkolienky so zlatým lemovaním (ORCHESTRA z PARIS KIDS, Fashion Aréna)... a inak nuda, od hlavy až k kabelke H&M.




° čelenka s mašľou - H&M
° zlaté úpletové šaty  - H&M
° kabelka so strapcami - H&M (najlepší darček od Ježíška X;-)))
° pančucháče - CALZEDONIA
° kotníkové topánky so strapčekom - GEOX

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára