streda 11. novembra 2015

Kindergarten outfit // 3 // Outfit do škôlky


Celý minulý týždeň som plánovala post "UPÍRKA", lenže som tu upírku tak trochu zabudla vyfotiť... po pravde, za ten týždeň som toho nezvládla viac.
Pracovné peripetie a rodinný manažment ma občas zničia natoľko, že večer už len kukám do blba a premýšľam čo všetko by som mala urobiť... ale nie a nie vstať a rozhúpať sa k činu alebo aspoň k odchodu do postele aby som sa poriadne vyspala.

O tom som ale nechcela... viete ktorý príspevok na tomto blogu má najväčšiu návštevnosť??? "Tepláky s pudlom sú in"... jeden z prvých!
To sú tie paradoxy... založíte si blog s ambíciou inšpirovať tých občasných nakukovateľov aby si viac hrali s oblečením svojich pokladov, že len džínsy čí legíny s tričkom sú nuda... a nakoniec tu všetci frčia na teplákoch.
OK, tak tu je náš posledný štýlovejší úlovok... tenké, bavlnené tepláčky z LINDEX-u. Mali na ne špeciálnu cenu 250,- Kč. Uznávam, žiadna cenová bomba to nie je, ale sú fakt praktiké a roztomilé. Mali k nim aj do série tričká, tie boli ale ešte drahšie, tak som im ich tam nechala. A urobila som dobre, lebo som k nim objavila super kombináciu!
K šedým s nápismi BRAVE & WILD, žlto-modré pruhované tričko s šedou kapsičkou značky RESERVED a k žltým s indiánskymi motívmi som objavila v NEXT-e zase také strašidelné tričko s obrázkom indiánskej čelenky.

A čo vy, radšej kupujete deťom na oblečenie sety alebo ako ja radi objavujete nové kombinácie???





° pruhované tričko - RESERVED ° šedé tepláčky - LINDEX ° topánky s Goretex-om - ECCO (outlet)


° tričko s indiánskou čelenkou - NEXT ° žlté tepláčky - LINDEX
 X;-*)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára