streda 4. novembra 2015

BATMAN


Tak sa mi príšerky konečne vrátili z "tour de babičky"... ja som za tých pár dní "slobody" (okrem pracovných povinností) dobíjala baterky spánkom, strávila pár obyčajných večerov s partnerom (večera, kino), vyrazila si s kamarátkou zatancovať... a potom sa nemohla dočkať kedy dorazia a umačkajú ma X:o)))

Hneď druhý deň musel "Batman v zácviku" nutne vyraziť v svojom kostýme do škôlky, tak som vám to hneď zdokumentovala ako som sľúbila... Tekvička má Halloween párty v piatok, tak cez víkend sa môžete tešiť na "upírku"...

Obidva kostými sú opäť veľmi civilné, vytvorené s minimom nákladov, doplnené našim bežným oblečením... pláštenku môžete spichnúť podľa tohto návodu zo stránok mypoppet.com.au aj zo starého trička a maska netopiera sa dá tiež vyrobiť jednoducho z čierneho papieru, klobúkovej gumy a bielej farby (poprípade aj znak na tričku), tá naša je z H&M...
Tričko s krátkym rukávom a znakom Batmana sme kúpili v zľavách v Tescu, značka F&F a čierne tepláky C&A sú zdedené.


... a takto BATMAN vyberá zákruty!


Takto lieta...


... a teraz sa už lúči, lebo ide zachrániť svet!!!


Kontrola výšky...


... a hurá na to!!! Ešte okamžik, samozrejme že sme nezabudli na vylosovanie súťaže o "dárkovú kartu C&A" v hodnote 298,-Kč.
Áno správna odpoveď na súťažnú otázku je: fotenie rýchlo-outfitov na večernú, jesennú prechádzku prebehlo v najväčšom obchode - vlajkovej lodi C&A na Václavskom námestí v Diamante a výherca je... kuk na Fb stránky Detskemodnemolo  X;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára