piatok 11. júla 2014

Povinná letná výbava!!!




Okuliare a čapice... 

Ja viem trochu meškám so svojou troškou, letné prázdniny sú už v plnom prúde... ale mám "dobrú" výhovorku. Ja, aj deti sme už po 2-týždennej kúre pri mori, kde sme boli s priateľmi - veľkými aj malými. Chceli sme sa vyhnúť zápcham na cestách, tak sme vyrazili ešte počas školského roku. Preddovolenkové nákupy, balenie a iné koncoročné akcie ma pred odchodom "vyšťavili" natoľko, že sa mi už po nociach nechcelo dokončovať rozpísané príspevky... bola som ale po zásluhe potrestaná, píšem ich znova od začiatku, lebo deti medzitým niečo postrácali, takže sa aj nakupovalo...

Ako sa vám páči naša zbierka okuliarov? Upredňostňujem neznačkové z 3 dovodov. Moji vrabčiaci ich často strácajú, keď ich nestratia, tak sú po sezóne poškrábané alebo prasknuté a aj okuliare z obchodných reťazcov majú dostačujúci UV filter aby ochránili "pidiočičká" ...

Dievčenská výbava: Biele s "brialantami" - Lindex - tie už to majú za sebou, praskli X:o(
                              Ružové pilotky - C&A
                              Ružové s hviezdičkami - Takko - kamoška Simonka má zelenkavé s
                              trblietajúcimi srdiečkami - tie sú ešte krajšie X;o)

Chlapčenská výbava: Žlté s Mickey Mousom - Tesco
                                Zrkadlové pilotky - H&M
                                Modré - Takko



A čo na hlavu aby nedostali úpal? 
Musím sa priznať, že vačšina detských čapíc a spol.v obchodoch mi pripadá veľmi infantilná. Úplne neznášam svetlo-ružové a svetlo-modré, poprípade bežové čapičky s obrázkami medvedíkov, psíkov, ovečiek,... Asi som divná, čo? No klobúk s lebkami dám na "gebuľku 3-ročnému galganovi" asi len ja, či???

"Aloha" klobúčik s UV filtrom na vodné radovánky- kúpený na nete
Svetlo-ružový klobúk nielen na parádu - z trhu v Chorvatsku
Barbie "bekovka" na šport a turistiku - z "no name" obchodu s čapičkami v Považskej Bystrici

"Bejzbolka" s rovným kšiltom Paul Franc pre frajerský vzhľad - C&A
"Bekovka" z tenkej džínsoviny, tiež na parádu - Zara
Kapitánska, hodí sa nielen na karneval - z trhu v Chorvatsku (momentálne najobľúbenejšia)
Modrá šiltovka s Nemom a UV filtrom aby sa nespálili ani ramienka - Tesco
"Rybársky" klobúčik s lebkami do lesa na "čunder" - Takko

A v týchto už neforemných "slamáčikoch" ztrávili celé minulé leto čvachtaním sa na zahrádke X:o)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára