utorok 15. júla 2014

Óóó šaty...

Tieto šedé, tylové šaty s bielymi bodkami mali mať premieru na koniec školského roku... sú z H&M a s bielymi legínami vyzerajú úžasne! (Mali ich aj vo výraznej ružovej farbe, tie mi ale prišli gýčové...)
Ale tieto od Pink & Violet, čo som objavila na www1.macys.com, sú dokonalé, čo myslíte? Rúžový podklad, tirkisové lemy a biela "záclonka"... chutnučké!!!

...aj vaša princeznička miluje šaty ako tá moja... asi ako vačšina dievčat v podobnom veku... a leto je to najlepšie obdobie kedy im môžeme ich obľúbené oblečenie dopriať, skoro denne. Musím uznať, že nie je to vždy praktické, predsa len detské ihriská sú na každom kroku a šatičky sa občas radi niekde zachytia... preto ja princezne často pod šatičky oblečiem aspoň krátke legínky a mám vždy po ruke nejaké to tričko...

Škoda len, že sa nedá ukecať aspoň na jeden letný overal X:o( Pár pekných som zahliadla pri "inšpiračnom surfovaní"... No nič, tak aspoň sa mrknite čo ponúkajú zahraničné weby za parádu a ako to vyzerá u nás v šatníku...

Tak tú krásu vľavo pripravil pre naše malé dámy Oscar de la Renta, dajú sa ešte zohnať na www.shop.nordstrom.com (ale aj po zľave stále stoja viac než 3.000 Kč, uf...).
A napravo, moje obľúbené z C&A, škoda len, že už sú tej mojej "dámičke" malé... radosť ale už robia u kamošky, dúfam X;o)



Naľavo Desigual (www.desigual.com) a vpravo opať C&A...

Naľavo "ombré" šatičky od Gymboree (www.gymboree.com) a vpravo Millie šatičky, zdené, ale veľmi obľúbené - "colorblock" v plážovom prevedení...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára