streda 20. septembra 2017

No make-up & Bad Hair Day


Zdravím dámy,

veľa blogeriek máva občas "bad hair day" a ešte viac sa ich pýši bezchybnou pleťou.

Ja dnes ale nie som príklad ani jednoho. Moje vlasy potrebujú umyť a také šialené akné som nemala ani v puberte (vďaka za Photoshop).
Tak prečo idem s takým nedotiahnutým stylingom na blog?
Lebo je to opäť realita mojich dní...

Môj "originálny" outfit, v ktorom je vyfotená kde-aká blogerka, som mala už deň predtým v práci a tešila sa za Tekvičkou domov. Manžel ale uviazol v Amsterdame na letisku, tak som musela vziať nočnú službu u našeho malého hrdiny v nemocnici. Ráno ma ale zase vystriedali rodičia, aby som nemusela rušiť svoj denný, terapeutický plán - behanie a kaderníčku (no uznajte, make-up a umývanie vlasov by bolo predsa len kontraproduktívne), tak som si ešte s mamou skočila na flat-white a vyrazila na metro. No a ešte ma aj napadlo, že by ma mohla "babiška" vyfotiť, veď včera mi to tak pristalo X;o))) A okuliare zakryjú kruhy pod očami.

Jedno sa ale tejto kombinácii (kožený krivák+romantická sukňa+triko+tenisky) musí uznať, (podľa mňa) je to pohodlná, sexy drzá už klasika, v mojom prípade zvýraznená uzlíkom na triku v páse, aby som bola proporčne vyvážená. Čo myslíte? (tak ale triko s nápisom "May be I´m not perfect, but at least I´m not IMITATION" to zabilo X;)





#kožený krivák - MANGO (new in)
#sukňa s tylom a krajkou, spodná vrsva kockovaná - ZARA (new in)
#tričko s nápisom - C&A (Clockhouse kolekcia)
#biele tenisky - CONVERSE
#kabela - La Farfalla
#okuliare - EMPORIO ARMANI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára