piatok 15. septembra 2017

Fashion terapia


Zdravím dámy,

pripomínam sa po nedobrovoľnej štvormesačnej odmlke. Krásne by bolo sa pochváliť exotickým pobytom, realita je žiaľ iná a do dokonalého sveta fashion blogovania sa úplne nehodiaca.

Nikdy som vlastne blogerka nebola, nikdy som nedokázala neznámym na druhej strane počítača či mobilu rozpísať, akým presne životom si žijem. Tajomstvá mojich kamarátiek sú mi posvätné (tie by sa vám ale páčili) a sťažovať sa na manžela, takto virtuálne, mi nepríde fér.
Fotiť sa na všetkých cool miestach sa mi nechcelo, radšej som si užila atmosféru či nerušený rozhovor s kamarátkou alebo manželom, prípadne sa snažila bambulákov nadchnúť, aby tam so mnou ešte chvíľu vydržali a ja som si potom mohla zachovať v sebe vzpomienku, väčšinou príjemnú, niekedy ale nie.

Áno, som zvedavá na všetko to krásno okolo vytvorené ľuďmi či prírodou a keď sa dá ešte ochutnať, chcem to vyskúšať. Vďaka tomu ale viem krásne veci objavovať aj tam kde by ich iný nehľadal, prípadne si to zkrášliť a to mi teraz dosť pomáha.

Posledného tri a pól mesiaca som strávila so svojim malým hrdinom prevažne v nemocnici a nezbláznila sa z toho vďaka manželovi, kamarátkam, pravidelnom prísune dobrej kávy a tomu, že aj na tomto mieste si nedokážem ísť pre kávu v teplákoch! Je to hlúpe, povrchné? No a čo! Mne to pripomína normálny život. A aby som sa tomu normálu priblížila ešte viac, tak som požiadala svoju šéfovú, či by mi umožnila sa vrátiť na jeden deň do práce.
Tak tu ma máte, môj prvý deň v práci po dni D.
A teraz vás tu budem zase takto oslňovať svojimi outfitmi a nekvalitnými fotografiami, ktoré už spadajú do kolonky 40+

 

 Táto fotka vznikla náhodne, cestou na kávu, kedy som posielala obrázok malého hrdinu manželovi... tak som si povedala, že to s tým "fotením" outfitov ešte nezabalím.

Moje letné, náramkové combo.
# pruhovaná blúza s rozšírenými rukávmi - C&A
# svetlé džínsy - C&A
# růžový, dlhý kardigan - LINDEX
# strieborné šľapky - ESPRIT (kožené)
# sivá, kožená taška (made in Italy) - La Farfalla
# šatky - CLAIRE'S
# hodinky - Calvin Klein (darček k 40-tke X:)
# náramky - PANDORA, Klára Nademlýnská (pelikán), hand made od dcéry

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára