pondelok 4. júla 2016

Temporary tattoo // Tetovačky


Tetovačky - naša rodinná posadnutosť...
Určite na vás už nejaká vypadla z jogurtu či žuvačky, prípadne ju váš hrdina dostal od doktorky za odvahu. Jasné, že urobili radosť... ale to by sme neboli my, ak by sme nehľadali niečo viac štýlového X;-)

Už pred niekoľkými rokmi sme objavili tetovačky značky SAVVI (tie zoženiete už bežne v hračkárstve), zaujali nás nielen peknými motívmi pre chlapcov aj dievčatá, ale aj tým že voňali (tie boli fakt super, dlho vydržali). Vyskúšali sme aj tie blýskavé, tie ale nedržia na pokožke veľmi dlho.

Minulý rok sme už s Tekvičkou frčali v zlatých a strieboných tetovačkách, áno aj ja... žiaľ pri mori lesk rýchlo "bledne".

No a tento rok som objavila "dizajnovky". Zamilovala som sa do obrazov Lény Brauner na ktoré som sa bola nedávno pokochať v Kavárně co hledá jméno a keď už si nemôžem dopriať obraz, tak som kúpila aspoň tetovačky... len neviem či ich dám Tekvičke!?!
A na Apetit pikniku som opäť po roku bola okúzlená "párty riadom" od firmy MeriMeri, kde tentokrát sortiment obohatili nielen o tetovačky (čoskoro budú mať k dispozícii e-shop aj v ČR).

Teraz ešte niečo málo na inšpiráciu... tie sa nám naozaj páčia, štýlové a hravé!


1. PIRÁTI: www.fortel-katalog.cz
2. LIETADLÁ a HASIČI: www.hracky-predeti.sk
3. INDIÁNI by Daniela Olejníková: www.sashe.sk


1. MOTÝLE a PIERKA: www.tetovanicko.cz
2. ZLATÉ a STRIEBORNÉ: www.tetovanicko.cz
3. ROCKERKA: www.fortel-katalog.cz

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára