štvrtok 7. júla 2016

Birthday lady // Narodeninová dámička


Zdravím milé dámy,

už je to chvíľa, čo som vám tu prezentovala svoj "aprílový" outfit lebo leto nie a nie prísť... a dnes to bude taký slávnostný up-date už spomínaného celotýždenného stylingu.
Prečo len up-date? Ja večne nestíham, preto moje outfity sú také celodenné. Keď som s bambulákmi, tak mám pohodlnú obuv a veľkú kabelku a ak náhodou večer niekam vyrážam, nahodím sexy sandáliky a zaujímavú kabelčičku, "prepudrujem nos" a hurá do nočných ulíc... tentokrát to bola intímna večera s maželom v SASAZU k mojím narodeninám.

Základom celého outfitu je biely, krajkový top, ktorý mal pôvodne dlhé rukávy (dlhšie než moje ruky). Páčil sa mi, ale tá dlžka bola neprípustná, takže šmyk, šmyk a máme tu 3/4 rukávy, ktoré sú nielen podľa mňa tou najslušivejšou dĺžkou pre ženy vôbec.







° biely, krajkový top - LINDEX
° tielko - CAMAÏEU
° skinny džínsy so záplatami - YESSICA (C&A)
° khaki parka - CLOCKHOUSE (C&A)
° remienkové sandále - TAMARIS
° zlatá, listová kabelka (kožená) - CAPACCIOLI (BORSSINI)
° náramky - PANDORA, COCO88 (Klenoty AURUM)
° zlatý prsteň s perlou - darček od mojej mamy

2 komentáre:

  1. Ten krajkový top je naprosto úžasný :) Já tyhle krajky na léto miluju :)
    Gabrieless

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky X:-)))
      Teď jsem ještě v CALZEDONII objevila krajkový, trojuhelníčkový vršek plavek, bílej... do dovolený ho ale asi už nezlevní X:o(

      Odstrániť