sobota 15. augusta 2015

"Svetielka" MASSIVE


Posledné dva týždne som to tu trošku "flákala"... dôvod: bambuláci boli na prázdninách u babi a doda na Slovensku... tááákže som nelenila a... večer doma som strávila len 2x (aby som sa dospala)... no ako utrhnutá z reťaze X;-)
Ale na budúci utorok je naplánovaná montáž poschodovej postele o ktorej som vám už dávala info tu, tak som dnešok venovala sťahovaniu a maľovaniu (instagram), aby bolo všetko "ready".
No a keďže výsledok nie je ešte nič-moc (len modrá stena), tak ma napadlo, že vám ukážem naše detské "svetielka"...
Všetky som vyberala už dávnejšie, (pred dvomi rokmi... tá 2 ma dnes teda prenasleduje...), sú od firmy MASSIVE (až na to posledné, to je F&F Home) a bola to láska na prvý pohľad!
Ak sa vám tiež zapáčili, mrknite na ich webové stránky www.massive.cz
... a inak MASSIVE je pôvodný český výrobca, ktorý je v súčasnosti dcérskou značkou tradičného výrobcu osvetlenia PHILIPS.




° detský luster KVETINA - MASSIVE - kúpené v Hornbachu
° detký luster HADÍCI - MASSIVE - kúpené v Hornbachu
° detská lampička ZEBRA - MASSIVE - kúpené v Hornbachu
° stolná lampička zelená - F&F Home - kúpené v Tescu (a vyzerá dobre aj polepená nálepkami X:o)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára