streda 26. augusta 2015

Ako sme sa pripravovali na prvý školský deň...


Je to už dva roky čo Pipi absolvovala svoj prvý školský deň. S prípravami sme začali asi pól roka vopred a samozrejme ako prvú sme vyberali školskú tašku... natrafila som na ňu vlastne náhodou v hračkárstve pri vianočnom prieskume X:o)
Na internete v obrazovom vyhľadávači som si dohľadala značku, najprv som sa trochu zľakla... predsa len SunCe neznie veľmi ako vyrobené v EU... nakoniec ma ale ocenenia a recenzie presvedčili.

A čo všetko by mala tá správna taška pre prváka mať?
° nízku váhu (táto má len 0,9kg)
° anatomický, vyztužený chrbát
° nastavitelné popruhy
° reflexné zóny (pre bezpečnosť za šera a tmy)
... a táto má naviac ešte pevné plastové dno a pogumované držadlo, bonus, ktorý u mňa rozhodol! Je pravda, že asi Disney motívy nenadchnú všetkých rodičov... ale ja som to využila aby si Pipi svoje veci poznala od prvých dní... myšku Minnie mala jednoducho všade. 


kufrík na výtvarné potreby - dosky na zošity - odznak - zásterka - dosky na abecedu - obal na fixky - guma a pravítko - peňaženka - nálepky - peračník 3komorový - uterák

V sade s taškou bol peračník (bol ale malý, tak ten sme po roku vymenily za 3-komorový) a taška na telocvik či prezuvky. No a podľa zoznamu pomôcok sme dokúpili všetko čo sa dalo s myškou Minnie, dokonca aj malé uteráčiky... a čo sme nezohnali, tak tam sme dali nálepku a na zásterku z Ikea odznak X:o)))... ja viem, asi to nie je úplne normálne...

A ako vyzerá taška po dvoch rokoch nosenia? Stále nie je potreba ju vymeniť, ani po dvoch praniach... v pračke!!! 

Výber a nákup školských tašiek som konzultovala aj s kámoškami s rovnako "mladými" deťmi a tu sú aj ich tipy:
- pre patriotov, ktorý majú radi originálne motívy - TOPGAL
- Step by Step od HAMA

PS: Malo to jednu nevýhodu, všetci spolužiaci v triede si mysleli, že Tekvička miluje myšku Minnie, takže k narodeninám dostala ďalší nášup Minnie X:-O

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára