pondelok 28. apríla 2014

Prďácky overal Next "so sluchátkami".

Neviem ako vy, ale ranné vstávanie nie je moja obľúbená činnosť a ešte menej rada budím svojich anjelikov! Nemám ale na výber a preto sa ranné činnosti snažím obmedziť na minimum, aby nám zabrali čo najmenej času.
Obyčajne našu školáčku vodí do školy manžel ale stane sa, že ju tam musíme odprevadiť spolu s jej bráškom. Samozrejme, ráno na neho veľa času nezostáva a ak vstane pred 7:30, tak sa nám rozkošne pletie popod nohy alebo sa usadí pred televízor a pozerá rozprávky... sem-tam ďobne do pečiva či sušienky a zapije to troškou "džusiku" či "mlíka".
A aby som si čo najviac zjednodušila jeho obliekanie "narýchlo", kúpila som mu tento cool overal, ktorý mu len natiahnem na pyžamko a hurá do školy... ja viem... "Matka roka"!

Overal som objavila na mojich obľúbených webových stránkach:  http://ca.nextdirect.com/en/
Je pravda, že overal som na predajni nevidela, našťastie som si opísala číslo artiklu (item number) z webových stránok a overal som objednala priamo na predajni, na ktorú mi ho aj doručili a ja som si ho pár dní po telefonickom avíze vyzdvihla... (a do tridsiatich dní po vyzdvihnutí sa dá objednaný tovar vrátiť).
Zdá sa vám to komplikované? Možno... ale keď som už bola na tej predajni... a ušetrila som na poštovnom! X:o)... no a takto som v Nexte nakúpila už trikrát k všeobecnej spokojnosti 8:-)

A ešte varianta z chladnejšieho obdobia...
čapica - H&M
vesta s odnímateľnou kapucou - Zara
... a bežíme pre ségru do školy!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára