štvrtok 24. apríla 2014

Mami, no to nemyslíš vážne?!?


Áno, to sa ma opýtala moja hviezda, keď som jej prvýkrát ukázala tieto úzke khaki nohavice s vreckami po stranách... trvalo mi niekoľko dní, než som ju ukecala, žeby sa jej fakt super hodili k tým ružovým mikinám čo má doma v šuplíku... a oni nám v H&M tie nohavice medzitým zlacnili na 200,-Kč a ešte pridali kupón s 20% zľavou na detské oblečenie... A to sa môže hodiť X:o)

kvetinová mikina s aplikáciou na ramenách (darček k narodeninám) - Next
úzke, khaki nohavice s vreckami po stranách - H&M
kotníkové tenisky - Geox (Outlet Aréna)

Na ďalších fotkách sú nohavice nakombinované s pruhovanou, ružovou mikinou so srdiečkom Lindex (staršia kolekcia, zdedená) a ešte s tričkom z detskej burzy v Novej Trojke za 30,-Kč s rozkošnými bodkami na rukávoch.
A na záver ešte detail štrasového"náplecníku" z kvetinovej mikiny...
Páči sa mi táto "army-ružová" kombinácia! A čo vám?






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára