streda 17. mája 2017

Red skirt outfits // Červená sukňa v hlavnej úlohe... a 3x inak

Zdravím dámy,

ako ste na tom so sukňami? A čo tak červená sukňa, alebo ešte lepšie červená, kruhová, maxi sukňa?
Príde vám veľmi spoločenská? Áno, má odlesk, takže sa dá využiť aj na spoločenské udalosti, ja ju ale chcem nosiť v lete len tak s pruhovaným tričkom a teniskami (večer pribalím džínsovú bundu).

Rozhodla som sa, že vám svoje outfity budem ukazovať týmto spôsobom... jeden kúsok a moje variácie stylingu naň a na aké príležitosti som v nich vyrazila. Rada by som, aby ste mi potom napísali, ktorá kombinácia sa vám páči najviac (alebo vôbec X:)

V tejto kombinácii som strávila narodeninovú oslavu môjho otca, kompromis medzi lady a animátorkou detí. Našťastie o lekciu sľubovaného futbalu sa postarali bratranci X;)


 ... a varianta do práce (bez dress codu) alebo do mesta, kedy veľká kabelka je nutnosť.

Takto som chcela vyraziť na záverečný večer Fébio Festu, kde bol dress code Creative Black Tie. Nakoniec som si na prianie manžela požičala šaty z Butiku Soline...



Na záver outfit z baletu v Hudobnom divadle Karlín. Volila som striedmejší top a baleríny aby som ladila s Tekvičkou... (to zelené pozadie za nami s tou červenou teda nič-moc X:)
                                                                      


# sukňa - CLOSED London - via zoot.cz
# džínsová bunda - PROMOD
# top - pruhovaný na ramena (prešitý z roláku) - ZARA
- krajkový s potlačou kvetov - PROMOD
- "zlatý" (starší než dcéra) - TERRANOVA
# topánky - baletkovský model - CONVERSE
- sandály na podpätku - TAMARIS
- zlaté baleríny - SZYDLOWSKI
# kabelka - pudrová s kovovým lemovaním - MANGO (outlet)
- svetlo-sivý "shopper bag" - no name - La Farfalla
- zlatá, listová - CAPACCIOLI - obchod Borssini
# strieborný prsteň s farebnými kamienkami - klenoty AURUM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára