pondelok 19. decembra 2016

Originálne české darčeky pred deti...


Máte už darčeky?!? Ja áno! Vybrala som ich na detskom festivale MINI a ani jeden nebol v zozname pre Ježiška... nie, až také skromné deti nemám, len tie ich vytúžené, katalógové hračky som prenechala širokej rodine (to bude zase rozbaľovania 😱) a ja som sa nechala zviesť originalitou českých hlavičiek a ručičiek. Bol to aj taký malý, nečakaný návrat do môjho detstva.

Darček pre Tekvičku je táto sofistikovaná, obliekacia bábika, ktorá ovšem nie je len z papieru ale je magnetická. Úžasný nápad! A šatník môžete bábike doplňovat aj vlastnými textilnými zbytkami, stačí podlepiť magnetom.
Objednať ju už na Fb stránke CILI nestihnete, ale predávajú ju v úžasnom kníhkupectve PINWHEELS na Anglickej 21, Praha 2 (kam určite vyrazíme po vysvedčení...) a kde som vyzdvihávala ďalší úžasný darček, tentokrát pre Divocha.

Z Divocha rastie poriadny komediant, takže ma nadchlo Tieňové divadlo od ANI-MUK, žiaľ objednala som si posledný kus a vám som už nič nenechala... 😋
Kecám, princíp krabice od ANI-MUK spočíva vtom, že každé dva mesiace vymyslia novú kreatívnu sadu, ktorá sa dá použiť tromi spôsobmi a vy si tento úžasný nápad môžete predplatiť a prekvapiť takto deti čo dva mesiace. No, krabica vám už do Vianoc nedorazí, ale je to super darček do obálky (ideálne do vlastnoručne vyrobenej obálky 😉)

Keďže, to s Tieňovým divadlom chvíľu vyzeralo beznádejne (vypredané), ako alternatívny darček som objednala stolný, "šprngací" futbal od ktorého som na výstave RETRO Divocha nemohla odtrhnúť. Túto retro hračku vyrába CHEMOPLAST a zoženiete ju na LEGENIO.CZ

... a ten obal je tiež úžasný

ANI-MUK je prekvapenie v krabici pre chlapcov aj dievčatá...
 ...všetky pomôcky sú pribalené.

Zábava zaručená - "šprngací" fotbal 
...šťastné, veselé a štýlové prajem X;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára