streda 14. septembra 2016

Outfit na večeru // Outfit for dinner


Ako si užívate tento letný september? Ja veľmi... a o to ma viac mrzí, že v našej domácnosti začali štrajkovať všetky naše "compy" a ja som sa s vami nemohla podeliť o všetky naše letné komplety. X:o(
Pred chvíľkou som dorazila domov s mojím opraveným počítačom a hneď už tu do neho buším... úplný "absťák"! To je tak, keď niečo robíte s nadšením a láskou...

Tak ale k outfitu... Večer pri mori si najradšej užívam s dobrým jedlom a západom slnka v reštaurácii. No a to by som nebola ja ak by som neriešila v čom do tej reštaurácie pôjdeme. Ak dámska časť rodiny vyráža v šatách, pánska časť sa tiež musí prispôsobiť a chinos šortky s košeľou sú tá správna voľba X;-)))











# košeľa s ohrnutými rukávmi s motívom plachetnice - NEXT outlet (Fashion aréna Praha)
# tmavomodré chinos šortky - H&M
# tmavomodré, kožené sandály - CITROUILLE ET COMPAGNIE via spartoo.cz
# hodinky so Spidermanom - C&A


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára