streda 3. augusta 2016

Plážový outfit 3x inak // Outfit for the Beach


Sľúbila som sama sebe, že na blog a ani iné sociálne siete neuverejním foto bambulákov v plavkách či inak zneužiteľné, tak a je to tu... dilema! No ale bruško nie je vidieť... tak som následujú obrázky vyhodnotila ako použiteľné do letného príspevku.

Neviem ako vám, ale pobehovanie po hotelových priestoroch len v plavkách mi nepríde veľmi vhodné a ak váš apartmán nemá tiež svoju privátnu pláž, prídu vhod (nielen pre nás dámy) plážové šaty, sukne či pareo. Samozrejme aj ja mám vo svojom šatníku pár kúskov a Tekvička nezaostáva...

- tyrkysovú, elastickú sukničku zdedila po mne (priznávam, vždy mi bola malá)
- biele, dierkované šatičky sme zdedili (ja by som tiež také chcela!)
- batikované pareo si vyprosila na dovolenke (závidela ho svojim kamarátkam už dva roky)
- celé, tyrkysové, asymetrické plavky sme objavili v tohtoročných zľavách v CALZEDONIA
- voňavé, jahodové žabky IPANEMA sme vybrali na SPARTOO.CZ, ale po problémoch s veľkosťou sme ich nakoniec na tretí pokus kúpili na BOTOVO.CZ









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára