streda 13. júla 2016

Mickey Mouse Party // Outfit v štýle Mickey Mouse


Pozvali nás na "hogo-fogo" oslavu prvých narodenín jednej malej slečny na Vyšehrad. Deti šantili celú dobu v skákacom hrade a pri každom "skoku" ich fotil fotograf. Oslava bola samozrejme tématická, v štýle myšky Minnie... a to bola pre mňa výzva! Outfity v Disney štýle...
Oblečenie sa mi podarilo namixovať len z kúskov, ktoré sme už mali doma, takže žiadne dodatočné investície a o to som z tohto improvizovaného kostýmu mala väčšiu radosť X;-)))

Vychádzala som z postavičky Mickey Mouse. Základ boli červené "chino" šortky, na ktoré som z bielej igelitky vystrihla dve elipsy a prilepila ich "fashion" páskou z LINDEX-u (taká lepšia obojstranná páska). Ako bambuľková obuv poslúžili žlté crocs-ky (kúpené s 50% zľavou v akcii Super Shopping) a už bolo potreba len doladiť vršok. Našťastie bolo necelých 20°C, tak si Mickey obliekol košeľu s dlhým rukávom (samozrejme, že sme ju štýlovo ohrnuli) a tá si jednoducho pýtala motýlik. Máme doma len tento džínsový a mne sa k tomu páčil... aj keď manžel podotkol, že v tejto kombinácii vyzerá ako farár... Čo myslíte vy?

Mickey Mouse:
° čierna, bodkovaná košeľa - C&A (kupovaná pred vianocami)
° červené "chino" šortky - C&A (aktuálna kolekcia)
° džínsový motýlik TRUSTY so "selvedge" detailom - NAME IT - via zoot.cz
° žlté CROCS s Mickey Mouse








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára