nedeľa 26. júna 2016

Obuv zo Spartoo // Shoes from Spartoo


Kupujete deťom topánky bez skúšania? Ja, občas áno... nosím ale so sebou kartónové tlapky (z papierovej krabice vystrihnutý obrys nožičiek mojich bambulákov) a tie porovnávam s vložkami topánok, poprípade ich tam narvem priamo. Navyše nakupujem v obchodoch, kde topánočky môžete vymeniť alebo vrátiť (zatiaľ som iba dvakrát menila za inú veľkosť X:o).

Tentoraz som ale nakupovala v internetovom obchode spartoo.cz, lebo ponukou v kamenných obchodoch som bola teda sklamaná! Prehrabala som sa celým detským, letným sortimentom a Tekvičke aj Galganovi predvybrala  pár párov obuvi. Najviac ma zaujali sandále španielskej značky Citrouille et compagnie, ktorú som doteraz nepoznala. Nakoniec aj bambulákom sa najviac páčili, tak sme ich objednali.
Objednávku som platila on-line, kartou a super je, že sa neplatí za poštovné, dokonca ani pri vrátení tovaru. Balík dorazil za šesť pracovných dní (tak ako sľúbili) službou DPD.
Trochu som sa bála ako som odhadla veľkosti, ale trafila som sa na jednotku X;o)))
Musím priznať, že ma tento "easy" nákup namotivoval k ďalšiemu výberu, teraz ale pre mňa... značka BT London je zaujímavá... mala by som sa ale už krotiť!!!






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára