štvrtok 26. mája 2016

White outfit... na pohovor


Zdravím dámy,

stále dúfam, že si nájdem svoju vysnenú prácu v oblasti módy... a na jeden zaujímavý pohovor som vyrazila "all in white". Jedným z požiadavkov k pohovoru totiž bolo doraziť v outfite, ktorý dokonale vyjadruje môj štýl a osobnosť. Takže toto som ja, ľahko ovplyvnená trendami (biela na jar je IN), milujúca vrstvenie. A čo by som si na tejto kombinácii priala vylepšiť? Podpätky by boli rozhodne lepšie, ale kto v nich má behať za bambulákmi?!? A vysnenú svetlú kabelku ešte stále vyberám a šetrím na ňu, lebo do inej než koženej už nejdem...







Pohovor, žiaľ nevyšiel, ale aspoň mám pre vás príspevok...

° sako smokingového strihu - MARKS&SPENCER
° dlhá košeľa - VERO MODA via zoot.cz (len som z nej ustrihla vrecká na prsiach)
° nohavice s plastickým vzorom - H&M (staré)
° zlaté baleríny - SZYDLOWSKI
° tote kabelka - DvF via shopbob.com
° hodinky - STORM (veľmi, veľmi staré)
° náramky - COCO88, PANDORA
° prstene - PANDORA

1 komentár:

  1. nazdaaar, ja si vzit tohle, tak si o sobe reknu, ze jsem odvazny.. cely v bilem jit na obed? urcite bych se cely v bilem nevracel :D

    OdpovedaťOdstrániť