štvrtok 29. októbra 2015

Príprava na Halloween... a aj trochu DIY


Začalo to veľkým, srdcervúcim plačom v Lindexe, že som tá najhoršia maminka na svete, lebo svojmu princátku nechcem kúpiť kostým BATMANA... a to bol v pláne len rýchly nákup "podpultových" palčiakov do škôlky - tie čo som kupovala pred 2 týždňami, už stihol stratiť...
"Maminko já jsem je nestratil, to se tak zkouzlilo..." univerzálna odpoveď na všetko a veľmi obľúbená posledné 3 mesiace X:o)))

Nezostávalo mi nič iné, len nejako vyliečiť ten hróóózný žiaľ... H&M to zachránilo... netopieri motýlik sa zdal ako dobré riešenie... Tam ale naša pôvodne plánovaná Čierna labuť objavila tieto vlásky a nutne si ich potrebovala kúpiť, našťastie zo svojho vreckového X;-)
... tak sme sa tam ešte chvíľku pomotali a domov sme si naviac priniesli ešte tú netopieriu masku cez oči... to už som ale v hlave lovila vzpomienku, že kde som to videla  ten návod na výrobu pláštika pre BATMANA... presne tu!!!
Áno, čerpala som inšpiráciu z mypoppet.com.au

A ako to všetko dopadlo... s mojím "haute couture" šitím a Tekvičkinou zmenou masky na Halloweenskú párty v škole???
Tak to až na budúce... už sa mi fakt zatvárajú oči a aj tak som dnes bambukákov nestihla nafotiť, lebo odfrčali na prázdniny smer SR...

Ešte pripomínam súťaž o "dárkovú kartu" v hodnote 298,- Kč, ktorá končí presne na Halloween, tak premýšlajte, čas sa krátí... Nápovedy nájdete v predchádzajúcich 3postoch...

pa-pa-pa X;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára