streda 14. októbra 2015

Monster High Dress



Tiež vás to mrazivé počasie tak prekvapilo? Okrem toho, že som musela vyhrabošiť "zimnú kolekciu" (bundy, rukavice, čapice,...), tak mi došlo, že vonku už asi nič moc na blog nevyfotím... nielen že sú proti mne krátiace sa dni, ale v tej zime mi už ani bambuláci "dobrovolne" pózovať nebudú... Tak sme to dnes skúsili hneď po škole v chodbe...

Oblečenie s licenčnými obrázkami je asi u všetkých detí veľmi obľúbené, inak to nie je ani u nás. Ja ho ale až tak nemusím. Väčšinou sa nechám ukecať len na pyžamá, občas sa ale nájde niečo čo ma zaujme... tak to bolo aj s týmito šatičkami X;-)
Sú z bavlneného úpletu a v páse je naviac našitý modrý tyl s trblietkami... a s krémovým tričkom ako spodnou vrstvou, vyzerajú ešte lepšie...





° šaty Monster High - C&A (letní výprodej)
° tričko s dlhým rukávom - BENETTON
° zlaté pančucháče - zdedené
° kotníkové čižmičky - BAŤA
° čelenka do vlasov - H&M

A ako ste na tom vy s "rozprávkovkovým" oblecčením???

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára