utorok 16. júna 2015

FESTIVAL... Kašpárkohraní




Zatiaľ čo ja som absolvovala svoje prvé hodiny v práci po "rodičáku", bambuláci vyrazili s tatinkom do Letenských sadov na Kašpárkohraní... takže som zase musela zaloviť v našom foto-archíve aby mi nebolo ľúto, že som tam nebola s nimi a nezdokumentovala som "fesťákové outfity" pre vás (čo vás to zaujíma X;o).
Obrázky sú z Festivalu KEFÍR - presnejšie povedané z 2. ročníku medzinárodného bejbypankového festivalu pod širým nebem, ktorý sa konal v septembri 2014 a samozrejme už sa chystá aj 3. ročník, info tutaj
Samozrejme, že bambuláci nemali oblečené tie isté "oblečky", predsa len nám AC/DC fanúšik trochu vyrástol a tentokrát obliekol tričko Rolling Stones...





AC/DC fanúšik:
° tričko + šortky = H&M
° šiltovka "bekovka" = ZARA
° topánky = PRIMIGY
° okuliare = TAKKO






Hippie slečna:
° tričko = C&A (podobné v poste)
° džínsové šortky = H&M (zdedené)
° topánky = tenisky GEOX alebo sandálky IPANEMA
° textilná čelenka = asi DM (drogéria)
° gumičkové náramky = hit minulého leta, hand made by Tekvička
° náušnice = hand made by teta Andri (zo spoločnej dovolenky v Chorvatsku)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára