štvrtok 28. mája 2015

Súťaž o kotníčkové tenisky GEOX... pokračujeme!!!


Tak keď už som si vymyslela tú súťaž o tenisky, chcelo by to aj nejaký outfit s nimi... X:-)

Tento raz je to taká voľno-časová divočina, rozumej kombinácia "zvieracích" vzorov... no, a aj keď Tekvičkin výraz nevyzerá príliš odviazano, nie je to oblečením, ale tým že mala byť na Škole v prírode a miesto toho sa mi tu týždeň povaľuje s kašľom a teplotou! K tomu dnešný špeciálny bonus - zubár!!!
Inak po zvieracom vzore na oblečení moja pacientka túžila už dlhšie, ja ho až tak nemusím... a hlavne som si hovorila, že tak výrazný vzor bude chcieť do kombinácie niečo jednoduché až jednofarebné a v slečninom šatníku také trička vlastne ani nie sú. Všade len obrázky... myslím ale, že táto kombinácia sa nám podarila... lepšie než s červeným, kvietkovaným trikom, čo myslíte??? (alebo to zase riešim iba ja???)




° "podsrávačky" s leopardím vzorom - LINDEX (new in)
° triko s "psíkom" - H&M (zdedené)
° kotníkové tenisky - GEOX (Outlet Štěrboholy) - SÚŤAŽ O NE NÁJDETE TU:
http://detskemodnemolo.blogspot.cz/2015/05/sutaz-o-kotnickove-tenisky-geox.html











                                                                                             X;o*)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára