streda 13. mája 2015

Outfit do škôlky // Kindergarten outfit


Hej, ty...
Máš problém s "ponožkami v sandáloch"?
Ja mám ale podkolienky!

Ani tá "cica" sa nedokáže na to pozerať... X:o(

Teraz trochu vážne, odpusťte mi toto obľúbené česko-slovenské faux-pas, ale neodreté nožičky môjho Kocúrika majú prednosť pred stylingom...

Inak takto podobne budú vyzerať letnejšie kombinácie do škôlky... len tie šorky nahradíme "tepláčkovými", ktoré som nakúpila v H&M (konečne som objavila nejaké bez potlače)... no a na poškôlkové aktivity len prezlečieme tie plátené šortky a môžme vyraziť do "civilizácie".
Prezliekanie je aj tak nutné, inak by sa za nami vinula piesková cestička X:-)

° tričko Captain Amerika - ZARA (sale)
° šortky - H&M
° korkové sandály - BAŤA (sale)
° podkolienky - NEXT (Outlet Štěrboholy)
° okuliare - ORCHESTRA z Paris Kids (Outlet Štěrboholy)

styling tip - skúsťte ohrnúť spodný lem šortiek




































                                                            X;-*)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára