streda 29. apríla 2015

"Hipster"



Než naozaj dorazia teplé dni a bambuláci budú vyžadovať len krátky rukáv, musím si užiť tieto 3triká, ktoré sa mi podarilo uloviť v poslednej vlne ešte zimného výpredaja fakt za "hubičku"...
Musím sa priznať, že obliekať malých chuligánov do škôlky nie je úplne "kreatívna zábava", vlastne je to stále triko + tepláky, triko + tepláky, triko + tepláky,... 
Ja viem, že pre nich je to ideálna kombinácia... ale ja si naivne myslím, že zaujímavo oblečené dietko vám môže vyčarovať úsmev na tvári a tým zpríjemniť deň... a preto som sa zamilovala do týchto tričiek a pokúšam sa z nich zkombinovať "hipster look".
Pri odchode zo škôlky do "víru veľkomesta" vymeníme tepláky za nohavice s "kšandami", prezujeme športovú obuv za čižmičky (popr. nové sandály X:o), nasadíme "homeless" čiapku, okuliare a hneď mám lepšiu náladu!

° triko "CIRCUS in the CITY" - RESERVED
° cargo nohavice - F&F
° "kšandy" - H&M (zo starých nohavíc)
° čiapka - vydražená z AUKRO
° kotníkové čižmy - BAŤA


° triko "CALL ME THE HIPSTER" - ZARA
° triko CAPTAIN AMERICA - ZARA


° korkové sandály - BAŤA
X:-*)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára