nedeľa 15. marca 2015

Tričko z Amsterdamu // T-shirt from Amsterdam

 Mám tú výhodu, že môj partner má dobrý vkus..., ok má odvahu a šťastie vybrať sám bambulákom oblečenie, ktoré sa páči aj mne X;o)
(... a verte mi, nie je jednoduché sa mi zavďačiť, o tom by vám vedela povedať svoje moja mama!!!)

Toto tričko značky WE vybral pre nášho galgana, zatiaľ čo som ja v kabinke skúšala boyfriend džínsy - ktoré mi opäť nesadli X:o(((
Tričko mi prišlo zaujímavé nielen "obrázkom" (no veď prečo nepriniesť suvenýr z AMSTERDAMu s nápisom TOKYO???) ale aj golierikom, ktorý sa na prvý pohľad tvári, že v zadu pokračuje kapucňou (na ktoré som u detského oblečenia až skoro alergická, teda hlavne na mikinách...), ale nie je tomu tak...

www.wefashion.com


Tričko sa galganovi óóóhromne páčilo (ako všetko od zbožňovaného tatinka) a hneď ďalší deň si ho musel obliecť (šťastie, že stihlo uschnúť), tak sme ho len zkombinovali s basic džínsami z H&M (299,-Kč) a čižmičkami BAŤA (399,-Kč), ulovených v zľavách...















   X:-*)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára