piatok 19. septembra 2014

Baví nás kombinovať sukne & vršky...

"vínová" sukňa H&M - 299,- Kč
čierna mikina s kamienkami F&F - 399,- Kč
kvetinová mikina s flitrovou aplikáciou C&A - 298,- Kč
kožené, kotníkové čižmičky BAŤA - 1.399,- Kč
pančucháče CALZEDONIA

čierna Á-čková sukňa so zipsami F&F - 195,- Kč
tričko s "cicou" C&A - 198,- Kč
pruhované tričko so "záclonkovou" hviezdou C&A - 225,- Kč
strieborné balerínky PRIMIGI - 767,- Kč
punčocháče CALZEDONIA

Dlho som typu týchto sukní s "plastickým vzorom" nemohla prísť na chuť, hlavne v lete ma tie polyesterky ale vôbec nelákali... Ale s jesennou kolekciou a zmenou materiálu s aspoň 65 % podielom bavlny sa mi zapáčili a dokonca mi prídu aj praktické na nadchádzajúce chladnejšie dni... 
Mala som ale celkom jasnú predstavu aké vršky by sa mi k nim páčili (vršky s ktorými boli nakombinované v obchodoch ma úplne nenadchli), tak som musela vyraziť na ďalšiu výpravu...
Zavítala som teda do konkurenčných obchodov a čuduj sa svete, tam našla tie správne tričká a mikiny k už kúpeným sukniam... Zabávala som sa na tom ako sa k sukni z TESCA hodia C&A tričká a k sukni z H&M C&A a TESCO mikina X:))) 
Milujem takto kombinovať... a Tekvička miluje sukničky... a vy? Vám sa to ako páči, ktorú kombináciu by ste si vybrali???




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára