utorok 8. apríla 2014

Poklady z Jarnej burzy detského oblečenia v Novej Trojke.

Tak sa začalo otepľovať a to je jasný dôkaz toho, že leto sa blíží a je treba prevetrať šatník. Vyradiť čo je už deťom malé a zistiť čo doplniť. A ak si oblečenie neschovávate pre mladších súrodencov, je dobré sa s ním rozlúčiť a ideálne ho ešte zpeňažiť a na to sú dobré Burzy detského oblečenia. 
A samozrejme sa tam môžete porozhliadnuť po "nových" kúskoch ktoré chýbajú vašim deťom v šatníku. Ja som dúfala, že objavím džínsovú bundu pre syna a úpletové sako pre dcéru, žiaľ v našich veľkostiach som ich neobjavila X:o(
Pozrite sa ale aké poklady som tam našla... 


Niečo pre 2-ročnú princeznú:

tmavo-šedý kabátik s kvetinkou - H&M
krajkové šatičky s golierikom

... stačia už len pančušky, balerínky, čelenka a dá sa vyrazit aj na svadbu!






Džínsovinou tento rok nič nepokazíte!

džínsová košeľa + šortky pieskovej farby

...k tomu postačí už len biele tričko a "kecky" (k dokonalosti pridať bejzbalku a slnečné okuliare a slečny v škôlke budú stratené... X;o)
                                                                                             




Niečo pre chladnejšie dni...

šedá tunika s rolákom - Diesel
tyrkysové, dlhé legíny

Tmavé oblečenie rada "rozstrelím" výraznou farbou...k tomu nízke čižmičky a hotovo!













Chlapčenská verzia pre aprílové počasie...

žltá bunda - NAUTICA
tmavomodré džínsy

Žltá nie je moja obľúbená farba, ale už minulý rok som obidvom mojim bambulákom kúpila niečo"slniečkové", tak sa nebojte ani vy!









Teraz niečo na leto pre školáčky...

džínsová bunda s kamienkovou aplikáciou motýľov
kvetinové šaty na tenké ramienka - Next

...k tomu obuť žabky a hurá prázdniny 8:o) Ešte trochu bronzu nachytať a tie pastelové farby šiat krásne rozžiaria každú malú slečnu!

A čo poviete na túto zeleno-fialovú kombináciu?

fialové, úpletové sako(tá nášivka na vrecku sa mi veľmi nepáči, ale rýchlo by som ju nahradila nejakou mašľou alebo kvetinou...)
zelené, elastické nohavice - H&M

...škoda, že to sako nebolo väčšie X:-(









A ešte jeden super-luxusný kúsok na pláž pre mimi-slečnu!

tyrkysové retro plavky - RALPH LAUREN

...už len šatku na hlavu, vyfotiť, zarámovať a máte vlastný originál mini pin-up X;)










A nabudúce uvidíte čo sme naozaj kúpili.X:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára