štvrtok 3. apríla 2014

Čo priniesol Ježiško... alebo trochu parády na sviatočné dni.



Je pre mňa trochu ťažké začať, tak ak sa vám téma zdá neaktuálne, odpustite mi to prosím X:)

Túto blúzku dcéra zahliadla vo výklade a bolo na nej hneď vidieť, že by si ju priala... áno je pravda, že nie je veľmi praktická, ale keď boli vianoce, tak som jej chcela urobiť radosť a nakoniec som urobila dobre, lebo sme mali vyriešené čo si obliecť na Silvestra (samozrejme sme ju využili aj na všetkých rodinných návštevách, napr. s úzkými jeansami alebo šedými legínami).
Ach, tie blýskavé kamienky...

blúzka s kamienkami okolo výstrihu - Next
menčestrové, hnedé kraťasy - C&A (staršia kolekcia, zdedené X;)
hnedé pančucháče - Takko
hnedé "váľanky" - Geox (kúpené v outlete)



Nejako sa mi nedarí nájsť si čas na urobenie lepšej fotografie syna v tomto úpletovom saku... ale prečo vám neukázať toto autentické foto zo Silvestra 2013 X:o)
Do saka som sa zamilovala na prvý pohľad a syn ho tiež veľmi rád nosí, lebo ho vôbec neobmedzuje v pohybe a je z neho ako on sám hovorí "PÁN".
To, že sako je z úpletu bol pre mňa dôvod k nákupu, lebo som vedela, že nebude fungovať len ako "spoločenská nevyhnutnosť" (ha-ha) ale bez problémov ho využijeme ako náhradu mikiny (a so šálom, ležérne hodeným okolo krku vyzerá ako malý bohém X:)
Objavila som ho v Zare v Londýne na romantickom víkende s manželom (nekecám X:o), ktorý som zakončila nákupom na Oxford Street! Nedávno som ale podobné sako videla aj v Zare v Prahe na Příkopech...

úpletové sako - Zara
tričko s obrázkom kravaty - C&A (máme aj biele s obrázkom motýlika a "kšandami")
zateplené, modré džínsy - C&A
šedý klobúk - Takko

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára