štvrtok 15. novembra 2018

Kalhoty s pruhem // Trouses with stripes


Zdravím dámy,

plánovala jsem vám napsat osobnější post o tom jak se nám život za poslední dva roky zamotal a naštěstí postupně i rozmotal, ale... neumím to. Jednoduše se u toho vždy rozbrečím a pak nevidím na monitor.
Takže v zkratce... prodělali jsme si brutální manželskou krizi a když jsme jí zažehnali a chtěli si zaletět na Island na honey moon po deseti letech, tak jsme dostali životní podpásovku. Náš syn onemocněl. Já vždy věděla, že naše děti jsou výjimečné (jako každá matka), ale až tak... to nebylo nutné! Onkologická nemoc, kterou v ČR onemocní 2-3 děti měsíčně do 5 let...
Mauglímu bylo ale skoro 6 let???
Nemoc s čtyřmi stupni rizika, my měli to nejvyšší... a já na Den Dětí slyšela... vaše dítě je v přímém ohrožení života, dnes začínáme s chemoterapií...
Po více než roce, to vypadá, že jsme tu mrchu zničili... strach ale zůstává... o to větší, že víte, že se děti na oddělení vrací a to jsou prognózy ještě horší...

OK, takže zase už nevidím na monitor, ale moje máma i moje fotografka se mi snažili udělat hezký foto outfitu s kalhotami s pruhem, které jsem si vybírala víc než rok.

Takže tady máte kombinace, které mám nejradši s těmi širokými tepláky Miss Selfridge objednaných přes ZOOT. Ráda bych vám tady teď přidávala příspěvky kdy se zaměřím na konkrétní kousek ve více kombinacích. Dnes tedy ve třech variantách... se saky, křivákem a mikinou.




První kombinace je se sakem v Chanel stylu. K tomu jsem zvolila výraznější, elegantní kabelku a mokasíny světlé barvy. Všechny kousky jsou celkem výrazné i stylově rozdílné ale pro mně je celkový výsledek pořád vyvážený. Pod sako jsem proto oblékla už jen basic triko a na pár stříbrných řetízků.
° sako - C&A (velmi staré)
° kabelka - Gino Rossi
° mokasíny - OJJU (Zoot)
° řetízky - Ag Šperky, Tiffany, Amazing Jewellery

Vím, že ta červená rtěnka k tomu až tak neladí, to je ale tak, když fotíte víc outfitů najednou a začínáte tím rockerským... X;O





Tohle je taková rychlovka do školy, nákup či rychlé kafe s kamarátkou...

° kožený křivák - MANGO
° kožená kabelka s cvoky - no name (koupená v OC Harfa)
° tenisky - SKETCHERS (Office Shoes)

Kombinace s mikinou je taky hodně casual...


... a aby to na mně nebylo tak moc sportovní, obula jsem červené, lakované loďky a ledvinku prohodila přes rameno.
° pruhovaná mikina s nášivkami - RESERVED
° červená ledvinka - VAGABOND (Zoot)
° lodičky - ZARA
° brýle - GIORGIO ARMANI (z letiště)

Na závěr "stejná" kombinace jako ta první, jen s projmutým sakem v army stylu... pro problematičtější postavy.





° světle-růžové sako - C&A (velmi staré)

Tak mi dejte vědět jestli by se vám líbilo víc takhle namixovaných postů, které se točí kolem jednoho "nového" kousku, který kombinuji se svým "starým" šatníkem.

Tak zatím...
M.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára