piatok 5. augusta 2016

Švihák Tropický // Tropical Dandy



Polovica prázdnin utiekla ako voda a ja mám dojem, že všetky tie letné outfity čo som nafotila s bambulákmi vám nestihnem dokonca prázdnin ukázať... tak šup na to! 

° tričko s kvetmi - ORIGINAL MARINES ("suvenýr" zo zliav v Taliansku)
° červené chinos šortky - C&A
° tmavo-modré sandále - CITROUILLE ET COMPAGNIE (via SPARTOO)
° klobúk s "listami" - H&M

Ešte som vám chcela napísať pár slov o tých úžasných "dedkovských" sandáloch... asi sa nie každému páčia, to chápem (ja zase nemusím tie športové X;o). 
Keď dorazili, mala som trochu obavu, že budú Orieškovi robiť odtlaky, lebo majú vysoký nárt. Keď ich začal nosiť, pre istotu som mala so sebou vždy aj náhradnú obuv, ale ani raz nebolo potreba ich prezuť. Jednoducho španielská, kvalitná, ľahká, kožená topánka... sú super! DOPORUČUJEM všetkými desiatimi!!! 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára