streda 31. augusta 2016

Negližé v uliciach // Slip dress on the street


Zdravím milé dámy,

to sa vám tak zrazu zrúti "celý svet" a keď už nájdete chuť aspoň na veci ktoré vám robia radosť, tak si notebook povie, že sa už nechce kamarátiť s nabíjačkou a k fotkám, kt. som mala ešte zo šťastnejších časov sa teraz chvíľku nedostanem. Čo s tým? Mám to tu (na blogu) zabaliť?

Našťastie moje drahé kamarátky mi tvrdia, že najlepšie čo teraz možem urobiť, je pracovať na sebe... tak som ich poslúchla a opať pre vás niečo nafotila.

Čierne šaty s krajkou (naozaj to nie je nočná košieľka), som ulovila za hubičku v zľavách v ZARA. Je to trend, ktorý sa mi nesmierne páči, len už nie som natoľko odvážna (rozumej nie dvadsaťročná modelka) aby som v ňom vyrazila len tak do ulíc. Predsa len menej (odhalená) je v tomto prípade určite viac. 

Na prechádzku s deťmi som preto k nim obula strieborné šľapky ESPRIT (via spartoo.com), ten krásny krajkový chrbát som schovala pod džínsovú bundu (žiaľ mne žiadne samodržiace podprsenky nedržia a tie šaty si fakt nezaslúžia aby dojem kazila obyčajná podprda) a konečne som si už vybrala aj sivú kabelku.

V mobile som vám ešte vyhrabala večernú alternativu na chladnejšie dni. To znamená, že pod šaty som obliekla čierne džínsy a aby to posobilo viac sexy šaty som opticky zkrátila uzlíkom na boku. Miesto bižutérie som zvolila "štrasovú" kabelčičku a opatky sú v tomto prípade už nutné.

Na záver ešte flat-lay aby som vás neukrátila o ten rozkošný, krajkový chrbát X;-)





° šaty s krajkou - ZARA
° džínsová bunda - PROMOD
° sivá, kožená kabelka - no name z LA FARFALLA
° strieborné šľapky - ESPRIT
° čierne džínsy - CLOCKHOUSE (C&A)
° "štrasová" kabelčička - ???
° sandále na podpatku - TAMARIS

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára