nedeľa 22. mája 2016

Eco-friendly outfits


Nedávno som tu na blogerky.cz čítala príspevok o eco-friendly fashion... zjednodušene, "staré" oblečenie nevyhadzovať ale predávať, darovať či recyklovať v kontajneroch na šaty.
A to je presne to, čo už skoro desať rokov praktikujem...
V prvom kole oblečenie po deťoch posúvam kamarátkam a potom ho najčastejšie predávam na detských burzách, prípadne na Aukre či Mimibazare. Moje a partnerovo oblečenie končí väčšinou na charite alebo úhľadne zložené v kontajneri. Veľmi som nenarástla, takže moje pidi-veľkosti nikto nechce (neoblečie X:o).
Rovnako to máme s hračkami, čo nepredáme na prvý pokus, odnesieme do školy, škôlky či detského kútiku.
Aby fungoval princíp burzy, je potreba byť solidárny a snažiť sa oblečenie nielen predávať ale vybrať si aj niečo nové a toho sa vždy držím. Jediný zádrhel sú u mňa topánky, tie by som obnosené svojim bambulákom nedala... to ma naučila už moja mama, že každý človiečik si "vyčmajdá" topánočku po svojom. Paradoxne, naše sú rýchloobrátkový tovar X:o)
Ďalším zaujímavým spôsobom ako sa zbaviť nenositeľného oblečenia a zároveň získať zľavu je odniesť ho do H&M alebo Mark&Spencer, kde vám za vašu snahu správať sa ekologicky darujú voucher na ďalší nákup.

Tak ale dosť teórie, takto vyzerajú naše eco-friendly outfity... a ako sme k ním prišli?
° tričko s punkerskou opicou - NEXT z burzy
° vínové džínsy - ZARA z burzy
° pruhovaný sveter na zip - F&F zdedený
° čierne tenisky na suchý zips - ECCO z outletu Fashion aréna

... a punker môže vyraziť vo svojom obľúbenom tričku na škôlkové fotenie. Džínsy sú super, lebo na tom ošúchanom vzhľade nie je vidieť že sú zafúľané, tak "neva" keď v nich po fotení bude válať sudy. K dokonalému vzhľadu už len vymeniť sveter za kockovanú flanelku X;-)




Ešte póza s kočárom z druhej ruky, ktorý poputuje tiež ďalej!

A Tekvička v outfite po kamarátke zničená skákaním gumy...
° tričko s volánmi - DOPO DOPO GIRL (zdedené)
° kvetované legíny - H&M (zdedené)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára