štvrtok 5. mája 2016

Deň matiek // Mother's day


Zdravím milé dámy,

chcete si nechať vytriediť šatník certifikovanou stylistkou?
Blíži sa Deň matiek a tentoraz som sa rozhodla, že urobím radosť trom z vás.

Moje, typovo veľmi rôzne pražské kamarátky si už ku mne chodia pre väčšie či menšie štylistické rady a inšpiráciu nejaký ten piatok a túto možnosť ponúkam teraz aj vám ako darček ku Dňu matiek. Záujemkyne z Prahy prosím hláste sa do komentárov, alebo na e-mail: sochova@gmail.com do nedele 15.5.2016.

Tak a teraz malý mišmaš o mne...




Fotky nad týmto textom cvakla moja dcéra. Teda až na ten "flat lay" uprostred, ten je celý moja práca, aby ste mali možnosť vidieť aj detaily outfitu.

Tak a teraz otázky na telo:
- chceli by ste viac postov o tom ako vnímam módu ja, čoby matka dvoch bambulákov, ktorá "bojuje" so svojou výškou a už aj váhou?
- ako si v obchodoch vyberám oblečenie s myšlienkou "Kam to budem nosiť?", keď mám tak málo príležitostí sa "vyfiknúť"?
- ako kombinujem aktuálne trendy aby to nebolo "hogofogo" na cestu do škôlky a na krúžky, ale zároveň aby som mala občas ten pocit, že to auto na prechode zastalo, len preto, že šoféra či šoférku "čoto", na mne zaujalo X;-))).




Tieto požičné, hodvábne, smaragdové šaty od Jana Kalfara zo salónu Soline by som si najradšej kúpila... no teraz by mi už rok len viseli v skrini a určite by som nemala tieto úžasné fotky od bratranca Mojmír Fogh Nebel (je aj autorom úvodneho vysmiateho obrázku). Cítila som sa v nich fakt výnimočne a odvážim sa tu aj napísať, že som v nich vyzerala rozhodne lepšie než ta plochá modelka...




Tak a späť do reality matky.
Letné overaly milujem, opticky predlžujú moju minipostavu a skryjú bruško... a túto maxisukňu si tiež užívam... dôležité je aby sukňa sedela v páse (žiaden znížený pás) a mala správnu dĺžku, až po zem. Ideálne doplniť podpätkami, kľudne aj na platforme.
Fotila spolužiačka z workshopu blogovania a ja som bola čerstvo po operácii.

 

A na záver styling pre časopis - praktická skúška z rekvalifikačného kurzu stylingu. Foto: Mário Kameník

2 komentáre: