utorok 26. apríla 2016

Gentleman in blue // Gentleman v modrom


Cez víkend sme absolvovali pravú, aprílovú svadbu (teda čo sa týka počasia)... slnko, dážď a aj poletujúce snehové vločky boli v ponuke. Celý minulý týždeň bola predpoveď počasia najčastejšie zadávané slovné spojenie v mojom vyhľadávači (obyčajne je to outfit X:o). Našťastie (aj pre nevestu s odhalenými ramenami), v sobotu ešte nebola taká strašná zima a dalo sa urobiť aj pár fotiek bez "kožuchov" a rizika, že budeme ďalší týždeň všetci posmrkávať.

Pre škôlkara som mala nachystaný požičaný komplet z H&M od kamarádky. Chýbala mi len košeľa s dlhým rukávom a limčekom. Narýchlo som sa teda vydala do centra Prahy (cez Václavák na Příkopy až do Palladia), kde je najväčšia pravdepodobnosť zohnať spoločenské oblečenie pre chlapcov (Debenhams, Marks&Spencer, C&A, ZARA, H&M, NEXT, PETIT BATEAU, RESERVED, MANGO, LINDEX) a nakoniec to samozrejme nezostalo len u košele. Objavila som tento modrý komplet v C&A.


... a výsledok v našom prevedení už vidíte... (Tak, a aspoň som sa nemusela celú dobu strachovať ako prežijú tie svetlé nohavice do ďalšieho dňa, lebo tie budú svadbovať už túto sobotu zase... motýlika sme si ale užili X;-)))


° košeľa+vesta - C&A
° motýlik - H&M (požičaný)
° kockované nohavice - ORIGINAL MARINES (letné zľavy)
° mokasína na suchý zips - PRIMIGY (Outlet Štěrboholy)
° pea coat - PRIMIGY (Outlet Štěrboholy)
° farebný dáždnik s krtkom na prianie novomanželov 







Tekvičkinu svadobnú kombináciu ste už na blogu mohli vidieť tu-tu-tu. Tak len jeden obrázok pre pripomienku X;-) A aby neumrzla, mala od kamarátky požičaný biely "trenčkot" a k nemu bielu kabelčičku.            
° pruhované šaty s opaskom - NEXT (Outlet Štěrboholy)
° červené silonky - CALZEDONIA
°bielo-červeno-modré balerínky - GEOX (Outlet Pandorf, Rakúsko)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára